30.04.12

I need somebody else...

I need somebody else .. 

I need away .. 

Fu* k. 

Když tak člověk přemýšlí, přijde na  opravdu zajímavé věci.  Po tomhle víkendu jsem přišla na to, že nemohu vystát pár lidí v mém okolí, teda konkrétně jednu. Je mi z toho všeho fakt špatně - tohle nene. Jako by toho bylo málo, fakt.  Jak to celé vystihl kamarád, mám ponorkové období - mám ponorku.  Jenže je toho na mě fakt moc. Jojo . Už by mohlo přicupkat zase to fajn ok období , ale nějak pořád nic.  Ohledně těch lidí ?  Nevím, co to mám kolem sebe za lidi. To je neskutečný ,  skoro dospělí lidé a občas chování  7 letého fracka -  nafackovat.   Je mi špatně.  Zvracela bych,  jsem tak strašně zklamaná ! 



She is somebody, who is really  friend. Thank U  very much my  love and we'll be okay.  Trust me. ♥ 


Zítra chci přidat nějaké články ohledně fashion insp. a chci se s Vámi podělit o můj první den   1. week  health food  . ! :-) 



Trošku víkend!!! :) O víkendu bylo nádherně ,  byla opalovačka ? Já jsem si slušně spálila ramena, tak doufám, že to zhnědne. ! :-)  

Máte zítra volno ? :) My ano, tak si užijte krásného počasí ..! ☼


2 komentáře:

  1. Uf,tohle je nejlepší neřešit.Máme to podobně.Já zase nemohu ty lidi ani poslouchat,štvou mě sotva promluví a ještě ke všemu taková blbost.Nebo když stojíme na chodbě a ona přijde a začne pomlouvat ostatní nechápu jak jsem to dřív mohla snášet.Neboj ono to přejde :)

    OdpovědětVymazat