29.04.12

I use : Eye Liner ( 2 x Essence )

Jelikož používám tekuté linky tak Vám sem hodím jaké a něco o nich.

Tekuté oční linky voděodolné


Recenze essence :  oblíbený produkt v novém designu: pomocí tekuté oční linky vytvoříš rychleschnoucí a dlouhotrvající linku buď v klasické nebo ve voděodolné verzi. Navíc díky inovačnímu aplikátoru můžeš vytvořit naprosto přesnou linku. Dostupné ve dvou verzích- klasická a voděodolná. 




Moje Recenze 

Tyto oční linky jsem si koupila  tento týden v pondělí - voděodolné. 1. den co jsem je měla ve škole mi na očích rozpraskaly, takže jsem musela odličovat a přemalovávat . Při odlíčení jdou hůře odmalovat, pokud nemáte odličování na voděodolnou kosmetiku.  Dobře se drží a dobře se s  nimi maluje, hezky kloužou. Voděodolné jsou tak na 85 % .  Dost se loupou, ale jinak jsem s nimi docela spokojená, ale příště si je už nekoupím. Daleko více mi vyhovují od Essence I love style ( viz. níže)  . 

Dávám  *** 

+  hezky kloužou, dobře se s nimi maluje 
+  dobrý štěteček 
+  víceméně dobrá voděodolnost 

- loupání 
- praskají 

Tekutá oční linka i love style


Recenze Essence : přesná, rychleschnoucí a dlouhotrvající- stylingový výrobek sezóny! díky svému karbonovému pigmentu a lesklé struktuře ti tekutá linka pomůže vyčarovat dechberoucí oční make up. aplikátor ti navíc usnadní aplikaci, takže bude pro tebe vytvoření super stylového make upu naprostá hračka. 







Moje recenze

Výborné oční linky ! Krásně s nimi jdou namalovat přesné oční linky. Dobrý štěteček a dlouho drží a neodlupují se.  Pěkně se lesknou a i po zaschnutí jsou pořád úplně černé . Ikdyž nejsou voděodolné, drží poměrně dlouho a vydrží i přes  nějaké ty slzy, což se mi u jiných oč. linek nestávalo, hned šly dolu. Za mě super ! :-) 

Dávám  *****

+  dlouhá výdrž
+ dobrý štěteček
+ pěkný vzhled 
+ dobře se s nimi maluje 
+ tm. černé + lesklé 

- nenašla jsem. 


3 komentáře:

  1. Já používám jen obyčejné linky,ale říkala jsem si že bych ty tekuté taky zkusila...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda,kdyby nepraskaly zkusila bych je :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě ty voděodolné nikdy nepopraskaly. :)

    OdpovědětVymazat