05.05.12

Pevná vůle a co dál .. ?


Nobody knows what i’m feeling inside, I find it so stupid ! 

Dnešek bez komentáře, dochází mi slova .
Musím ze sebou něco začít asi nějak dělat, jelikož jediné co mi chybí je vůle - fakt. 
 Do začátku léta bych si představovala , že se sebou něco udělám, alespoň trochu. ! Tak určitě se to zmákne, když po večerech nebudu ''žrát''  margotky apod. :-D  Za celý dnešek jsem měla jen  bílé jogurty, jelikož jsem se nestíhala nějak najíst.. až teď večer jsem do sebe nacpala hrášek, celé hroznové víno, 2 rohlíky  a banán. Tak né, že by mi nebylo težko.  Jinak včera jsem si byla pro tělovou emulzi od Baley .. něco na způsob samoopalovacího krému a docela fajn až na fleky na dlaních, jelikož jsem si zapomněla umýt ruce.

1 komentář:

  1. Já se snažím shodit :D až na sladký teda žeru :D Potřebuju pevnější bříško do plavek :) :D
    Jinak taky používám samoopalovák :) ;) Vyprdla jsem se tohle léto na sluníčko,jako neřikám ráda se opaluji,ale chci být snědší už dřív :)

    OdpovědětVymazat