24.04.12

Překopání jídelníčku aneb 1. Week health food

Moje stravovací návyky jsou trošku pochudlé a  nejvíce ztroskotávám na snídani.  Jelikož se prostě ráno absolutně nestíhám nasnídat, protože věčně nestíhám , tak poté jím až dopoledne ve škole a mám takový hlad, že obcházím spolužáky, jestli náhodou nemají  něco k jídlu a byli by tak hodní se podělit. Musím říct, že už si tak nějak zvykli, ale i stejně, jakmile přijdu do třídy s otázkou ,, Nemá někdo něco k jídlu- prosím ? '' .. tak to ve třídě nezvykle utichne . Zpět k jídelníčku . Poslední dobou se snažím omezit sladké, brambůrky, tyčinky apod. a v celku mi to docela i jde.   Snažím se můj jídelníček doplňovat o zeleninu a ovoce, ikdyž polovinu z toho všeho nesmím, kvůli alergii . Ehm, mimochodem už jsem se snažila držet i nějaký 28 denní detox jen se zeleninou, ovocem a postupném přidávání masa .. vydržela jsem to 2 dny ? . Popravdě, celý týden  k snídani mrkev a jablko ( na které jsem mimochodem alergická )   pro mě bylo nějak nepřijatelné. Jídlo miluji, miluji a miluji.  Snažila jsem se vymyslet si jídelníček na celý příští týden, jelikož tenhle týden začínat.. to už nemá cenu a bylo by to stejně bez efektu.  To víte, dnes jsme měli k obědu ve škole vdolky  a já si je prostě kvůli  mé špatné náladě a chuti na sladké nemohla odpustit.   Dost řečí, stejně to nikoho nezajímá. Připisuji jídelníček, se snídaní začínám opatrně , nikdy jsem nesnídala  ... tak pro to . ;)



Pondělí 

Snídaně -  Hroznové víno 
Dopolední svačina  - bílí nízkotučný  jogurt + med + skořice 
                              - mandarinka 
Oběd -  Zeleninový salát s kuřecím masem  ( Ledový salát, okurka, rajčata ) 
Odpolední svačina - bílí nízkotučný jogurt + banán 
Večeře -  1 konzerva hrášků 

Úterý

Snídaně -   banán 
Dopolední svačina -  sušené švestky 
                            -  banán , hroznové víno , mandarinka 
Oběd -   Tuňák + salátová okurka
Odpolední svačina -   Ledový salát + octovo-sladká šťáva 
Večeře -  Syrová brokolice + vajíčko na tvrdo 


Středa

Snídaně -   bílí nízkotučný jogurt 
Dopolední svačina -  rajčatový salát + tuňák
                             -  rozinky 
Oběd -   oběd ve školní jídelně , podle toho co bude . (Jinak bez oběda ) 
Odpolední svačina -  2 banány 
Večeře -  Těstoviny se zeleninou  ( Maminky mňamka !! ) 

Čtvrtek 

Mám krátkou ve škole. 

Snídaně -   hrášky v konzervě 
Dopolední svačina -  hroznové víno 
Oběd -  Šopský salát (  200 g rajčat , paprika 150 g, okurka   150  g,  .. cca  500 Kj  ) 
Odpolední svačina - sušené meruňky 
Večeře - rybí pomazánka +chléb 


Pátek

Snídaně - vajíčko na tvrdo
Dopolední svačina -  chléb + salátová okurka 
                             -  nějaké ovoce 
Oběd -  Lečo   (  paprika 29 Kcal,  rajče 22 Kcal , 1 lžička olivového oleje   40 Kcal,  30 g cibule .. 13     Kcal, 1 vejce  80 Kcal , půlka párku 35 Kcal ..) 
Odpolední svačina -  banán 
Večeře - Chléb  +  rajčata 


Sobota  + Neděle 

Prozatím vynechávám snídani,jelikož  o víkendech většinou vyspávám nebo nejsem doma. 
Oběd -  Vaří maminka 
Odpolední svačina -  bílí jogurt s medem a musli 
Večeře -  Brambory s máslem 

Během dne  .... ovoce + zelenina.

Ohledně příjmu pití  ... každý ven vypiji něco kolem  3 l obyčejné vody .
Při větší fyzické námaze i více .
Vodu dochucuji citronem ( který mimochodem spaluje tuky ) . 

První týden je trošku kritický, aby si tělo zvyklo na příjem zeleniny, ovoce apod. Postupně budu jídlo přidávat. 

Našla jsem pár super  webovek, na  které se určitě ještě mrknu . 


Tak slečny moje, máte vy nějaké tipy na lehké, zdravé jídlo .. k véče, sváče, snídani nebo k obědu ? Pochlubte se ;-) 

3 komentáře:

  1. tak to tě obdivuju ja mam ovoce a zeleninu rada ale nedokazala bych to takhle upravit :DDDD

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky nestíhám,ale mám zase třeba 2 půlky chleba ke svačině a tak si vynahrazuju snídani,ale není to ono :// Jinak boty objednávám z Bonprixu s 11,5cm podpatkem totálně jsem se prostě zamilovala :P

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo tak to je hustý jídelníček :-)

    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat