07.06.12

Tak jak ?

Zdravím milé slečny,  poslední dobou není nějak nálada a čas, ale  samozřejmě tady budu ... :)) 
Měním názory ze dne na den, ještě předevčírem jsem byla přesvedčená, že  vlasy nechám dorůst  a udělám ombré .. včera a dnes jsem to zase zavrhla a pustila se do mikáda... co myslíte ? Udělám něco pro své vlasy, jelikož je mám zničené, především teda konečky a mělo by to vypadat snad i dobře, ikdyž se mi tedy vlásků bude těžko vzdávat.   Fotka je jen  narafičená ..vlasy ostříhané ješte nemám. Jen potřebuji slyšet názory.


Co myslíte ... mikádo ( vždycky to muže dorůst, ale nějak rapidně zkracovat nebudu )  nebo ne ??  ...











Představovala bych si něco takového : 



Krásné to má třeba Beckham ... ale to mi připadá dost už takové krátké.. 



Poraďte :-))) 



8 komentářů:

  1. Já jsem pro! Na tý fotce ti to fakt moc sluší :)
    A změna je dobrá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Možná si vlasy jen trochu zkrať ale né do mikáda :(

    OdpovědětVymazat
  3. já myslím že ti mikádo bude slušet!
    Já se chci taky zbavit svých dlouhých vlasů,ale pořád se bojím že v krátkých budu vypadat blbě...

    OdpovědětVymazat
  4. :'DD ten design!!vau
    jináš mikádo, se ti tdka hodit bude na to léto
    a taky, kratší vlasy se hodí
    jen ale já bych dolů své vlasy nedala, jsme na ně moc
    upnutá! :'F

    OdpovědětVymazat
  5. Ja bych se svych dlouhych vlasu nikdy nevzdala, ale myslim ze tobe by mikado mohlo velmi sluset :)))
    Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Díky holky, jsem rozhodnutá. Jdu do toho, mé vlasy to potřebují a změna mi prospěje. Pak začnu ''pěstovat''dlouhé :-)

    OdpovědětVymazat