06.06.12

Nesnáším ''Ty '' dny...

Milé slečny asi ví o čem mluvím. ''Ty dny''..ano přiznám se.. před a během nich jsem jak stohlavá saň , která okolo sebe chrlí jen oheň.   Je to nic moc . Jsem ve stresu od pondělí jedu nějak non - stop, kvůli učení ...  Takže všechno ze vším .  Hned jak vypadnu v půl 4 dnes ze školy budu mít konečně klid.   Zase mě chytá nálada udělat změnu, řešila jsem, že se nechám ostříhat na mikádo,ale je mi líto vlasů ... když už mi o píď dorostly.  Tak jsem  to vyřešila tím, že začnu pracovat na OMBRE , ikdyž nevím jak to s tou slámou provedu, hezky mi odrostly blond melíry, ale jak jsem si tam ted napatlala ten sprej od Baley tak nevím nevím, asi začnu stříkat s ním jen konečky vlasů a ty vršky prostě nechám odrůst a uvidíme co to udělá + sluníčko , aby jsem zase nebyla jak blondýna v létě.  ...




Ve finále bych chtěla asi něco...  takového.  Ikdyž mám kratší vlasy.


pak možná i......


i když nevím, jestli by to nebylo už moc...


Uvidíme.

Zítra tu asi nebudu, jelikož si budu chtít odpočinout ... tak mě omluvte. ;)) 




1 komentář:

  1. Nesnáším své dny,taky jsem prej vždycky ještě zlejší než normálně :D :) Je pravda,že jsem protivná,ale co je na co to svést :D :)

    Můj názor je,že je to na tobě to s těmi vlasy.Mě se to osobně nelíbí,přijde mi to nechutné a zanedbatelný.Když se třeba pak kouknou na některé blondýny,kterým to odrůstá a mají nechutné odrosty a nezajímá je to hnus :X Neřikám kdyby ta holka měla aspon světlé vlasy,ale jsou to tvé vlasy je to na tobě :)

    OdpovědětVymazat