08.06.12

Lookbook 0.5

Potřebuji prostě parťáka na focení :D :/ Ráno to samozřejmě nestíhám, odpoledne se mi nechce   a pak vzniká tohle :D



Boty : Blink 
Kalhoty : Amisu 
Kabátek : Gate 
Tričko: Amisu 
Brýle : Takko 


Miluju ty botičky, i když mě v nich po dlouhém chození bolí pekelně nohy ! :-)) 




5 komentářů:

  1. dokonalé botky ♥O.o
    jsi nádherná:-*

    - na tom facu sem to přijala. :-))


    xoxoxo.

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to! Ty kalhoty jsou fakt super! :)
    A s focením to mám úplně stejně, buď mě nemá kdo vyfotit, nebo neni kde se vyfotit, protože mezi lidma je to fakt na nic :/
    A jinak se mám docela dobře, tenhle tejden budu vědět výsledky ohledně kolene, tak uvidíme.. děkuju moc za optání :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný outfit!! :) Ty boty krása!!:))

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásný styl :D ! High heels 4ever!!!!!!

    OdpovědětVymazat