15.06.12

My summer wishlist 2012

Zdravím, jelikož je teď na každém blogu Wishlist .. přidávám se a podělím se s Vámi co bych si na léto chtěla pořídit !  Je toho tak moc, že už se v tom začínám sama ztrácet ! Jednou je to to, podruhé to!  :-)


my wishlist





V první řadě to budou asi plavky, které tedy mám, ale chtěla bych si pořídit ještě tak dvoje ... podobné těm co jsou na obrázku. Tepláčky , bez kterých se asi neobejdu , protože poslední jsem si  zničila , akorát nemohu narazit na nějaké, které se mi budou opravdu líbit .. měla jsem vyhlédnuté jedny od Niku, ale teď jsou  snad k nesehnání ! . Tuniku přes plavky, velký slamák a slaměnou kabelku k tomu !  Ohledně  bot, klasické baleríny, zelené neonky a tenisky od Niku.  V neposlední řadě podvazky, do kterých jsem se zamilovala, buď normálně klasické podvazky nebo silonky s podvazkovým potiskem , .. nějakou pěknou sukni v pastelových barvách do pasu. Z kosmetiky pastel. laky a nějaký pořádný neon , oranžovou tvářenku a nějakou svěží voňavku na léto.

Není toho moc !  Vytáhnout kamarádku  a nálet na obchoďáky... 

6 komentářů:

  1. wow tolik věcí,no jsem na tom podobně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Áách, ten design!
    jináák chci všechny ty věci co tam máš
    hlavně tu sukni!
    a ty punčochy, chm..já potřebuju podvazky!!

    OdpovědětVymazat
  3. podobný tenisky od Nike mám :D
    Nj,taky potřebuju hodně věcí :D
    Hezký písmo ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš úžasný vkus :))) Tak ať si to vše seženeš podle přání a ještě líp! :D

    OdpovědětVymazat