13.06.12

DIY my ombre denim shirt


Tak jsem se cely vecer patlala s kosili, 30 minut jsem ji drzela nad hrncem ve vroucí vodě!  Ale výsledek se mi  docela líbí, sem tam nějaký flek  ale  vypadá to jako, že to tak má být. Tak jsem spokojená .  Tamta košile mě už nebavila . Dneska jsem dostala  džíny ... tak se chystám z nich urobit kraťásky :)) . 




Na barvení jsem použila klasickou barvu na textil cca. za  20 Kč z Drogerky.:) 






10 komentářů:

  1. tak to je krutý, ale asi bych si to s košilí neudělala :D sem na to moc nešikovna bych jí zničila akorat

    OdpovědětVymazat
  2. Wow... šikovná! A jak to hned ožilo :)))) Hmmm, škoda, že doma nemám šicí stroj :D To bych vyráběla furt něco :)) Asi o něj zažádám + mixér :D Jinak děkuji za velmi pozitivní komentář ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji ! Když mě to tak baví !! :))))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné Duhu taky používám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to úžasně. Fakt krása! ^^

    OdpovědětVymazat