17.06.12

Fashion inspiration 4 ( Summer )













Ani jsem nějak moc nevybírala to co se mi líbí a to co ne. 
Prostě jsem sem jen něco naplácala, jsem unavená ! Víkend
byl těžce vyčerpávající .   Ted mám  týden volno bez školy  ! 
Tak mám hezky čas pro sebe! áá těším se :-* 
Jaký jste měli víkend VY? :-) 

















8 komentářů:

  1. Pěkná inspirace :)
    Já mám taky další tejden doma, už třetí kvůli kolenu.. ale pořád lepší než škola! :D
    Užij si volna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni,všechno bych brala! :D
    A zapíšeš si mě teda do affs? :)

    OdpovědětVymazat
  3. je to pěkný možná bych si z toho něco i vybrala =))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj uz aj mna inspiruje vsetko tak krasne na leto pripravene ;) inak tu koseu co si si vynovila sama doma sa mi strasne paci cize chvalim ;)) Velmi rada spriatelim tu je moj blog : melaniesdreams.blog.cz..napis ak budes mat zaujem :)

    OdpovědětVymazat
  5. super obrázky,líbí se mi ty plavky bez ramínek

    OdpovědětVymazat
  6. tie plavky s tou kotvou sú krásne :) aj posledné balerínky :)

    OdpovědětVymazat
  7. druhý od shoro
    a ty zelené plavky se zipem!
    jen byh se bála že mi je někdo naschvál rozepne :'DD

    OdpovědětVymazat