09.06.12

DIY : Hair BUN ( Drdol )




Ahoj :) 

... takže tu máme všem známý drdol, který je teď nějak nepopsatelně hrozně IN. I přes to, že nemám dlouhé vlasy a mám je sotva 1 cm pod ramena , musela jsem se drdol naučit a chtěla jsem ho velký . Takže pokud máte kratší vlasy a nejste žádné dlouhovlásky ... a drdol chcete, tak to jde .




Bude vám to trvat maximálně  5 minut. :))


1.  Uděláte si culík  , tak vysoko jak budete chtít mít drdol a stáhnete gumičkou . 
2.  Vlasy v culíku si  natupírujeme, dodá to poté větší '' objem drdolu '' , ale tupírovat nemusíte , je to na vás.


3. Vlasy vezmete a přehodíte dopředu... 
4. .. na hlavu . Vezmete další gumičku  a to přehozené přepůlíte a uděláte s toho drdůlek ...
5 . viz foto ( 5 ) .. zůstanou vám z gumičky trčet konečky vlasů .. ( viz. foto ..  držím je . )

 



6.    Vlasy si z předešlého drdolu ( 5 )  vytaháme, ale tak aby držely pořád vlasy v gumičce.

7. Vezmeme další gumičku  a vytahané vlasy chytneme a  přemotáme gumičkou...


8..  a přemotáme  ještě jednou ... 
9. vznikne nám malý drdůlek, který můžeme podle toho jak chceme zvětšit tím, že vlasy z něho lehce povytaháme jako při kroku č.  6 ... 


Není to nic težkého :-))) a zná to snad každý ne. ? :-D





6 komentářů:

  1. tenhle účes miluju když nemám ropuštěný vlasy mám drdol jinak dobrý návod ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky často nosím drdol, je pohodlný a takhle ve vedru k nezaplacení :)
    Moc hezký DIY ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vločky seženeš ve zdravé výživě :) či v hyper albertu

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné! Já to dělám,že si dám vlasy,co nejvýš :)) Mám dlouhé vlasy a tenhle účes miluji :)

    OdpovědětVymazat
  5. nevím ale já jsem to nějak nepochopila... První 3 kroky ještě šly ale u toho 4 jsem se ztratila :/

    OdpovědětVymazat