18.06.12

letos průhledné košile ?? ...

Na článek jsem narazila na Elle a tak trochu mě  inspiroval.  Průhledné nebo-li transparentní košile, budou se letos nosit a bude to opravdu takový ten  módní hit ?  Šlo by o tom rozsáhle diskutovat,  řešit  s čím to  správně zkombinovat, aby z toho nevyšel lacině vypadající vzhled .  Patří k tomu elegance a lehkost, materiál si zakládáme na  hedvábím, saténu ( kterému moc nefandím) a šifonu.  Knoflíčky zapnuté  až ke krku a podprsenka v kontrastu ? .    Ano,  pro mě na léto jako ušité !!  

transparent shirt


Já osobně bych se držela klasiky.. a to černá  a bílá v kombinaci s nějakou  výraznou podprsenkou .  A co Vy ?  





6 komentářů:

  1. mam takovou světle ružovou košili a nosim ji s černou podprdou

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych více experimentovala s extravagancí, ale klasika neumírá :))))

    OdpovědětVymazat
  3. průhledné košile se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. JE SRANDA JAK SE TA MOOODA TOČÍ POŘAD DOKOLA...kosile se mi moc libi :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si teď v NewYorkeru také koupila průhlednou košili. Bohužel mi dělá problém smířit se s tím, že je pod ní všechno vidět :D Jistě, ven si ji beru normálně, ale do školy se už trošičku bojím experimentovat, takže zůstávám u co nejmenšího kontrastu, tudíž - Černá košile & Černá podprda

    OdpovědětVymazat