19.06.12

DIY ... my ballerinas


Zdravím, konečně jsem se dokopala skočit do barev pro černou barvu na kůži, protože mě   ty sv. růžové baleríny dosti omrzely a byli v celkem dezolátním stavu .  Nejsou na tom dobře ani teď, ale vypadají rozhodně lépe  a jdou ke všemu ! . Odstřihla jsem ty mašličky   a  přestříkala botky barvou na kůži.   Stříkala jsem je už včera a dneska pro jistotu ještě znovu  a  paráda.   Přemýšlím jestli je nechám takhle nebo na ně zepředu ještě něco našiji, třeba černou nebo červenou kytičku . Co myslíte ? (-: 

Slavné stříkání , botky zůstaly ještě ze vnitřku trochu zašpiněné , ale to se ošoupe ((:


a na noze... (( :




10 komentářů:

  1. ty seš fakt šikovna, mě by to nikdy nenapadlo udělat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc pěkně :)
    Myslím, že přidání kytičky je fakt dobrý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šikovná :D Bílá byla špinavá nebo tě jednoduše přestala bavit? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo to by mě nenapadlo :D vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. teď vypadají mnohem líp, když jsou černé :)

    OdpovědětVymazat
  6. týjo jsi čím dál víc šikovnější moc se mi to líbí a těším se na další DIY!:)

    OdpovědětVymazat
  7. krásný,jsi čím dál šikovnější,těším se na další DIY!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. jééé já je chci taky! nemohla bys to udělat ještě jednou a poslat mi je?:DDD

    OdpovědětVymazat
  9. černé jsou omnoho lepší a hezčí! :)
    Já bych tam osobně žádnou kytičku nedávala:)

    OdpovědětVymazat