21.06.12

New in ... june

Konečně poslední týden a začínají už supermegabomba prázdniny ! V úterý by mi měla začínat moto-škola, ale jelikož máme od 17,00 v divadle akademii ( nějaké školní ukončení roku, kde jako 9tky tancujeme Tango )  tak tam  na ten zahajovací kurz asi nebudu. Smolík. V pondělí generálka .. a v út už v divadle. Heeeelp.  Mimo to jsem od tohohle týdnu čekala asi mnohem víc a neodpočinula jsem si asi vůbec. Hrůza a děs, ale aspoň jsem nemusela dřepět ve škole. Zítra na víkend pryč... zase na chalupu.. večer nějaký šmechtle.. a v sobotu ve vedlejší vesnici pouť a večer pouťová zábava. Jojo ! Navíc budu u koní.  A o prázkách možná k moři, domlouvala jsem se dneska na fotbaleee - hrůza a děs, bylo jasný, ze dostaneme na prdel  s Kikčulínem ..  do Chorvatska. ((:    Připadám si poslední dobou opravdu zle.  Nejsem sama se sebou spokojená a nejsem v klidu. Ale  držím se . Krom toho .. konečně jsem si pořídila tu maxi sukni !!! ( Ale už je to déle )


A jelikož se mi předevčírem rozpadly ty kytičkové boty z FF tak sem si musela na rychlo dojít pro jiné,ale líbí se mi ..spokojená. ! Jsou takové roztomilé. 


Z drogerky  jsem si musela pořídit k tomu šamponu od Baley i kondiš nebo něco takového, skvělé voní. Fetuju Fetuju :D  . Super lak, je takovej zeleno modro třpytivéj a bílé třpyt.stíny na oči. Docela ujdou. (: 

Od maminky jsem dostala kabelku, ale tak hodí se , je fajn . 


Krom rukojetí na motorku a barvy na kůži už zminovanou maxi sukni z Gatu! Je skvělá, akorát je mi větší v pase  .. tak budu muset koupit pásek a nebo k tomu volnější vršek jako na fotce ! :)) Je krásně dlouhá, prostě akorát a je taková průsvitná a má spodničku. 




To je ode mě asi tak vše, aby jsem se moc nerozkecávala ... moc nemám nápady na články pořád. Dost se patlám teď ve věcech. Předělala jsem si 2je kraťasy a  momentálně řeším co dál. Vymýšlím nějak ty botičky.   Blížící se svátky a narozeniny mých nejbližších, takže přemýšlím nad dárkama ... hm hm. ((:  O víkendu tu asi nebudu, tak se omlouvám, ale vy to  tady zvládnete. Užijte si víkend, moc nepijte ať nedopadnete jako já ! Keep Smile and FUCK IT !!!!!  






Skvěláááá.!! 








9 komentářů:

  1. Krásný nákup :D! Ty botky se mi líbí ^^ A Baleu tady chválí všichni, tak ji někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kde prosím stahujes dvd hejbejse ? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super věci, ta sukně je fakt boží! :))
    My jedem taky do Chorvatska! Kdy tam jedete? :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je vážne úžasné :O wow tie boty *_* ...A inak pozastavujem blog tak ak by si bola zlatá tak ma nemaž z affs prosím :) dakujem

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to víš, že bych ráda stylový plavky, ale když jdu s tátou, tak to je sice peněz moře, ale mně je jich stejně líto, tak jsem je nakonec nekoupila, protože mi přišly na tu cenu moc obyč ;)

    OdpovědětVymazat
  6. krásný věci.Úplné stíny máme doma taky a ta sukně je fakt skvělá-moc ti sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj jsme tvé nové fanynky na blogu! Máš to tu moc krásný a celkově máš super design a příspěvky! :-) MOC SE NÁM TADY LÍBÍ! :-) ..budeme rády když mrkneš i k nám na blog http://handbagforladies.blogspot.cz/ a když budeš mít chuť. tak se taky přidej ..uděláš nám tím velkou radost! :-) URČITĚ TU NEJSME NAPOSLEDY! :-*

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný věci,ta sukně,boty a kabelka jsou boží :)♥

    OdpovědětVymazat