10.06.12

Balayage aneb. Ombre hair ( vlasy ve dvou tónech )

Balayage neboli Ombre  hair  ...
je určitě všem ''známá''  technika barvení vlasů, a pokud ne, čtěte.. 
Čtěte, i když  je vám známá. ;D 



Typickým znakem Ombre hair je přechod z tmavých vlasů do světlých .  Přechod by měl vypadat co nejpřirozeněji  a barvy by neměly být přehozeny ( tzn. ze světlých do tmavých ) .  Konečky by měly mít vzhled '' vyšisovaných '' vlasů od sluníčka  . :-)  Samozřejmě se setkáváme i s variantou, že konečky jsou barevné   např. fialové, červené, zelené apod.

>>>  Čtěte dál...




Můj názor je samozřejmě pozitivní, jelikož jsem sama  do toho chtěla jít, ale rozhodla jsem se pro mikádo. Až mi začne odrůstat .. začnu pracovat na tomto.  Někomu se to líbit nemusí  a může mu to připadat jako odrostlá barva  apod. , ale mě se to líbí.  Je to jiné, zajímavé a není to nudné.  Samozřejmě já bych zůstávala u těch klasických variant .. z tmavé do světlé.  Barevné konečky se mi líbí jen na  fotkách ... :))

Pár foto, které mě oslovily a vlásky se mi na nich moc líbí !


 Nádhera, přesně takhle bych to chtěla !                                                              






No nevypadá to dobře ? :)) 


Našla jsem lehké ombre i na mikádu, docela se mi to líbí .. jen nevím jak by to vypadalo na mikádu u kterého nebudou vlasy v jedné rovině , protože nemám vlasy ve stejné délce a závisí to na těch předních, které jsou okolo obličeje a nejsou dorostlé . :)) 




.................................................................................................................................................

Mimo toho všeho , jaký jste měli víkend ? :) U mě bylo docela rušno, ale tak dalo se to ! Teď mě čeká udělat jídelníček za celý tenhle týden .. zdravý  + můj .. máme to mít do školy na chemii ! No kravina ! . 

Mějte se a pěkný Večer.

xx. ♥ 



8 komentářů:

  1. Mně se to taky hrozně líbí, ale asi i kdybych měla delší vlasy, asi bych do toho nešla.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. teď se zrovna odhodlávám jít do ombre na první fotce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jjj! Tenhle styl se mi moc líbí!! Určitě ho v budoucnu zkusím, protože mám přísné rodiče, co se týče barvení vlasů :D Takže tohle by mohlo v budoucnu projít... Ptž to není u kořenů a dá se to vždy odšmiknout :))))) !! A spřátelím ráda :) Máš krásný blog :))

    OdpovědětVymazat
  4. mě se ombre moc nelíbí,bohužel ho mám přirozeně a i když jsem si vlasy barvila za chvíli se mi moje vyšicované konečky zase ukázaly...

    OdpovědětVymazat
  5. Super je to užasne :) a víkend ? som mala v poho u kamošky som bola kukala horor do tretej rana hore super bolo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ombre jsem měla.. takové DIY :D =) a pořád to miluji... Ted jsem si na tohodila tmavě červenou a ty konce mam světlejší.. :-) Líbí s emi to

    OdpovědětVymazat