27.06.12

BB Cream .. Garnier Miracle Skin Perfector

Zdravím, tak dnes tu jsem s recenzí na již známý BB Cream od Garnieru.  Já osobně by jsem si ho předtím tedy nekoupila po všech těch špatných recenzích co jsem po webech tak různě četla, ale maminka si ho pořídila. Mě to nedalo a musela jsem si ho vyzkoušet !  Nakonec jsem ho mamce zabavila a ona si zítra jde pro nový :D.

Pro mě hodnocení 7/10 ♥

+  sjednotí pleť
+ příjemná parfemace
+  cena
+ lehký ( na léto ideální )
+ SPF
+ v celku velké balení.

-   moc nematuje
-   málo odstínů
- dost se otírá





7 komentářů:

  1. Já bych si to nekoupila :D NA to mi stačí obyč tónovací krém :) Jak to tu čtu. A když už tak originální z asie :)

    OdpovědětVymazat
  2. občas ho taky použiji,ale moc ne...je celkem dobrý hlavně to že obličej pak nevypadá jako v masce a je spíše přirozenější...

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé bb cream bych moc chtěla :D jinak jsem zpět na blogu :))

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem ho chtěla,ale bylo mi řečeno,že je na mě moc tmavý :( většinou mám ty nejsvětljší takže škoda no :(

    OdpovědětVymazat
  5. chtěla jsem hio vyzkoušet, ale ještě jsem se k tomu pořád nedokopala :D

    OdpovědětVymazat
  6. Túto vecičku som už tiež párkrát chcela vyskúšať, no vzhladom na tie recenzie, ktoré som čítala ma zakaždým niečo napadlo a odradilo. Kamarátka si ho kúpila a moc s ním spokojná nebola, možno sčasti aj kvôli tomu že má akné a mastnejšiu pleť, no neviem, moja pleť si každú sekundu robí čo chce, raz je suchá, inokedy zase toto alebo hento a podobne. Možno na leto vy to bolo fajn riešenie, teraz ma pleť nejako extra nehnevá tak uvidíme čo to spraví :)

    OdpovědětVymazat