26.06.12

last days .. and end ? ... Maybe ..

Když se zamyslím nad tím, že .. poslední 3 dny a  všechno to skončí ... 9 let po boku nejlepších človíčků, chce se mi brečet, ale zároveň to tak neprožívám. Ano, chtěla jsem ať to co nejdříve skončí, ale jsou chvíle, kdy si člověk uvědomí, jací jsou to vlastně lidé. Přes všechny hádky a pomluvy, špatné dny a průsery , jsou to lidé, které mají u mě v srdci místo a vždy mít budou.   Dneska jsme měli Akademii v divadle , jako zakončení šk. roku a my devítky jsme tancovali Tango. Neuvěřitelné. ♥ Nezapomenutelné a nejlepší den ze všech dnů !


 Jsem utahaná jak kotě... jdu se najíst, umýt a .. uklidit věci.. vrhnout se na trička ..(DIY )  a.. spát ! Čáo.;) 

5 komentářů:

  1. Krásně napsaný!Já se zatím strašně těším na konec devítky,ale to si ještě několik měsíců počkám ...

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. já jsme nadšená ze střední a příští rok
    už v druháku :'DD
    naspoledy Alison
    nyní už Infinity z nového blogu

    OdpovědětVymazat
  3. jo to ja s tema mejma budu ještě dalši čtyry roky :P :D takže ja bych je i docela vymenila

    OdpovědětVymazat
  4. Já se do devítky těším,protože konečně vypadnu ze základky ale taky netěším,protože všechno bude nové a tak :/ :)
    Hezká fotka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná fotka :) mě ted čeká poslední rok s nima,ale docela se těším až od nich půjdu pryč :) ikdyž je mám docela ráda :)

    OdpovědětVymazat