02.07.12

...what makes you happy?

 Nothing...


 .. a to je tak, když se ti v nejdůležitější den  všechno posere...

Užijte si krásně prázdniny !


Chtěla jsem, aby tyhle prázdniny byli hodně dobré, skvělé a senzační, ale asi mi to nevyjde. Jelikož začátek prázdnin, začal už dost blbě. ! (:  Tady  se budu snažit být ! Občas mi to vyjde, občas ne ! :)


7 komentářů:

  1. Mně to taky nijak nevyšlo, těšila jsem se na 1. den prázdnin, kamarádka, která odchází na gympl a byly jsme spolu 7 let ve třídě měla oslavu narozenin, ale když jsem se vrátila domů, bylo mi hrozně. Tak jsem si změřila teplotu a měla jsem 39 :(. Včera jsem jela na pohotovost a mám angínu, včera jsem měla dokonce 40,2°C. Achjo, fakt mi ty prázdniny začaly výborně.. :'(

    OdpovědětVymazat
  2. To já chtěla taky trávit začátek prázdnin s kámoškouale celé se to posralo ale co:P

    OdpovědětVymazat
  3. To mě se první den taky moc nedařilo, totálně jsem se chovala jako idiot,nakonec to skončilo tak že jsem si vzala prášky na spaní a šla spát,radši se ani neptej co se stalo...
    Každopádně ti držím palce ať ty další dny jsou jen a jen krásné.Neznamená že se začátek nevydařil,že jsou celé prázdniny v háji.Zkus to vzít od začátku,jako by právě zítra začínaly tvoje prázdniny a zkus si je pořádně užít!

    OdpovědětVymazat
  4. Ja musím povedať že začiatok práznin bol úžasný pre mňa ale mrzí ma že ten tvoj nie :( ... Inak môj blog je stále pozastavený len som si dnes našla čas

    OdpovědětVymazat
  5. co se stalo? :(
    No u mě začaly dobře,ale uvidím ještě mám před sebou skoro dva měsíce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Víš, jak se říká - konec dobrý, všechno dobré! Neboj, to nejlepší Tě určitě ještě jen čeká :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si užij prázdniny! :)
    Ahoj dříve jsem se jmenovala Jacqueline,ale změnila jsem si přezdívku na Evєℓчη † tak si mě prosimtě přepiš :)

    OdpovědětVymazat