22.05.12

I use: Elf cosmetics

Elf 


Tak dnes mi konečně dorazila kosmetika, kterou jsem objednávala z internetu. Značka : Elf . Musím říct, že jsem se těšila a byla jsem mile překvapena.  Kosmetika byla   hezky zabalená v plast.obalech . Balení je o něco menší, než produkty v bežných drogeriích, ale mě to do kabelky absolutně stačí a vyhovuje! Na tom se také dost podepisuje cena .  Na stránkách byly k produktům vetšinou dobré recenze a ted se podělím  i já :-) 






Levá strana :  TVÁŘENKA
Chvíli mi trvalo, než jsem se do tvářenky vůbec dostala, jelikož odevírání je trošku zapeklité, protože se vysunuje a musí se více zabrat, ted už to ale jde uplně v pohodě. Tvářenka je krásně bronzová a pěkně na obličeji rozjasní !  Je sice dost maličká,  asi nejmenší  co jsem kdy viděla , ale hlavně že je fajn :-)

Pravá strana  : PUDR
Pudr je na tom s velikostí tak akorát, je sice trošku tmavší než jsem myslela, ale na léto bude ideální. Přišla mi s ním i labutěnka, za kterou jsem moc ráda , ikdyž spoléhám na své odzkoušené houbičky od Ori. Jinak pudřík krásně kreje a příjemně voní, ale jak je na tom s výdrží, to zatím nevím, neměla jsem ho na sobě moc dlouho.

  STÍNY


Tady mužete vidět jaké barvičky jsem si objednala, ani nevím proč, ale hned mě zaujaly :) Balení není moc velké,  ale naopak stíny mají dobrou pigmentaci a na očích jsou vidět. Nejsou to takové ty stíny co nanesete a hned zmizí a jakoby jste si žádné stíny nedali :)







Multifunkční líčidlo


Zatím odzkoušeno jen na ruce, aby jsem viděla jak to vypadá. Na ruce se to  hezky leskne, takže jako rozjasnovač nebo  sv. stíny to bude určitě dobré. :-)

Řasenka

Je trošku mazlavá a šteteček je takový nijaký, tak uvidíme, ještě jsem ji nezkoušela :-)






5 komentářů:

  1. ještě jsem si nikdy nezkoušela objednávat kosmetiku z internetu, nemám v to příliš velkou důvěru :P :)
    jinak se omlouvám, že jsem neobíhala, už to napravím :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to dobře,ale já se pořád nějak bojím objednávat přes internet...

    OdpovědětVymazat
  3. ja s tým tiež nemám skúsenosti s objednávaním kozmetiky,lebo si rada veci vyskúšam v drogériách :) tak hádam s tým budeš spokojná ;)

    OdpovědětVymazat
  4. kamarádka si objednává přes net, ale já nevím většinou
    si kupuju od essence, nebo salvador, nebo max faktor. atd..
    ale hl. z Avonu

    OdpovědětVymazat
  5. chtěla bych ji zkusit, ale nevím, jestli je tak dobrá jak všichni říkají.. kdyžtak napiš co ta řasenka, to by mě zajímalo:))
    --ano v pohodě, ale tak.. :-)) všichni si můžou nakašlat, když po mě něco chtějí a já jim vyhovím a potom po nich něco chci tak se na mě vykašlou.. No nas*at...:*:* jo, jebnout ty lidi po hlavě lopatou:))
    měj se krásně<3

    nikoleta. *
    xoxo-nikol.blog.cz

    OdpovědětVymazat