24.05.12

Zakázané ovoce chutná nejlépe ( co jsem si zakázala )

Ahoj !
Jelikož jsem se konečně dokopala k tomu, že začnu jíst trochu zdravěji  ( více ovoce, zeleniny , apod. )  tak jsem si musela zakázat nějaké věci, které mám opravdu hodně ráda a je pro mě těžké se jich vzdát :-D . Ale jo, konečně jsem se k tomu dokopala !  Proto nadpis, zakázané ovoce chutná nejlépe. !

Na prvním místě je samozřejmě..



Čokoláda 

Budu se jí muset vzdát v jakékoliv podobě , jako sušenky , margotky, deli atd ! . I přesto, že čokoládu mám opravdu ráda a byla by jsem schopná se  jí dost přejíst. 

Brambůrky  a slané 

Brambůrky už jsem delší dobu neměla, a nějak zvláště mi nechybí, takže to zase nebude takový problém. 


 Pečivo, rohlík s marmeládou 

Hlavně se snažit omezit jakékoliv pečivo, ale především na čem dost ulítávám je rohlík nebo chleba s marmeládou ať už jakoukoliv, to miluju a jsem schopná těch rohlíku spořádat vážně hromadu. :D 


Kakao

Řeší všechny moje stresy, deprese, špatné nálady atp.  Ale je dost sladké, takže adios.   Kakao mi bude opravdu chybět. :/ . 

KFC, Mc' 

Sice Kfcéčko ani Mekáč ve městě nemáme, ale když jezdíme do Prahy, je jasná volba, kam pro jídlo a kam se pudu najíst.  Takže už  ne, jedině pro nějaký salát.  :-) 

Džusy a sladké pití  

Už delší dobu piju vodu, nebo vodu s citronem. Takže omezit džusy a  takové ty pepsi , energetáky, sprite apod. by nemel byt takový problém. Jde asi jen o zvyk. 


To je tak pro zatím vše, zakázala jsem si především sladké a slané, což se dá v pohodě nahradit ovocem a zeleninou. :)) 




4 komentáře:

  1. taky bych měla překopat jídejníček, jím vážně nezdravě. :X:D teď sem si ale namátkově koupila časopis DIETA a jak sem si myslela, že tam budou jen tipy jaké diety jsou nejlepší a tak - samozřejmě tam nějaké jsou - mě to příjemě překvapilo. Cviky, tipy na zdravý život jak máš jíst a tak. :-) super! já čokoládu miluju, na posezení dokážu sníst i pytel (kilový) gumových medvídků, KFC&Mc' je hrozba, ale když je to taaaak dobréé. Sladké pití mi nechutná, se SUCHOU VODOU(je samozřejmě normální, ale s kámoškama říkáme SUCHÁ VODA:D) problém nemám, jsem zvyklá:-). Mám 14 roků, měřím 176 cm (nechci být vysoká!!) a vážím 50,5 kg, ale stejně bych chtěla začít jíst zdravě abych se cítila i líp:))

    -- jo, ta řasenka by mě zajímala, dej sem fotku, určitě:-) 39- kč? O_o super!!:-))

    i tobě přeju krásný den:*:* jen sem se chtěla zeptat, jestli jsi ve škole nebo doma, že píšeš komentáře, články a tak;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti přeji hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem brambůrky neměla ani nepamatuju taky jsem nedávno vyloučila co nebudu jíst :) Mekáč a KFc máme v Hradci kam jezdíme jen občas,atkže taky není problém,ale kdyby jsme tam jeli tortila by mě asi dostala :D Rohlíky a housky přešly na černé pečivo je lepší než se jich úplně vzdát :D Čokolády se nezvdám aspon jednou týdně musí být! :'D

    OdpovědětVymazat