22.05.12

I use : Balea - More blond spray

Tak mi to nedalo a musela jsem mít sprej doma. Hned  včera jsem ho zkoušela, ale uplně napoprvé jen na clip- in .. na kterých nebyla vidět žádná změna, tak jsem to zkusila na vlasy. Po prvním použití jsem neviděla změnu, tak jsem to za večer zkoušela ještě jednou. Vlásky se mi zdály světlejší.
Dnes jsem stříkala znova a vlásky opravdu zesvětlí, sice jsem spíš čekala , že mi to stáhne ty mé odrostlé žluté melíry, které dřív byly blond a ted zežloutly , ale ty jsou pořád tak jak jsou, ale moje sv.hnědé vlasy mi to trošku stáhlo. Takže vlásky zesvětlí.

Ale i přes to, bylo to jen na zkoušku a já radši už ze svými vlasy dělat nic nebudu, jsem ráda, že mi trošku poporostly a daly se do pohody a nejsou už v tak katastrofálním stavu.  Nechám je odrůst :)











2 komentáře: