21.05.12

Tip na svačinu, oběd, večeři : Tortilly se zeleninou a kuřecím masem

Ahoj ! Tak konečně něco s jídlem .  :-)
Tortilly jsem dělala poprvé o víkendu a překvapivě mamce a tatovi chutnali. Docela se divím, že jsem to s mojí šikovností za kuchynskou linkou zvládla ! .   Já v kuchyni ? Trošku katastrofa.





Bohužel Vám přesně nesdělím kolik čeho jsem tam přesně dala, nedělala jsem to podle žádného receptu , prostě jen tak od oka. ;)





Rajčata 
Okurka ( salátová ) 
Čínské zelí 
Kuřecí maso ( křidélka ) 
Dresing 


Dresing je z jednoho bílého jogurtu + pepř + sůl a nakrájený a nastrouhaný česnek. ( Podle chuti ) 
 ;) 




Placky předem nahřívám v mikrovlnce, aby se dali dobře zabalit, dá se jíst za studena i za tepla. :-)  Zrovna dneska jsem si je udělala jako svačinu na zítra do školy.  Neni to nic težkého a  je to i zdravé, přece jenom kuřecí maso a zelenina.  Hlavně je to za chvilku hotové. :)) 



6 komentářů:

  1. Jj to mám moc ráda s přítelem :) Děláme - kuřecí maso na kousky,kukuřice,rajčátka,salát :) a včera jsem měla jinou verzi- pulka majonezy+tunak,cibule,salat,kukurice,rajcatka a dát do toustovace at to drzí, skvělé :) zkus :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to dobře! Tortilly jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som to ešte nejedla ale určite to vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  4. mňam,určitě to musí chutnat dokonale :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ráda to vyzkouším, už dlouho jsem nic takového nejedla.. :)

    OdpovědětVymazat