08.05.12

I use : Balea Magic Summer Bodylotion ( Tělová emulze )

  Balea Magic Summer Bodylotion 

Tělová emulze s jemnou ovocnou vůní propůjčuje při vícenásobném používání postupné,pravidelné, přirozené a jemně hnědé opálení. Dodává pokožce potřebnou hydrataci.

Moje Recenze 

Od tohoto výrobku jsem nečekala mnoho, (mám pro normální až tmavý typ pokožky), kvůli jeho nízké ceně, ale zdání klame.  Hned další den po nanesení jsem byla o dost tmavší, samozřejmě jsem  takový výsledek nečekala a zapomněla jsem si umýt ruce, takže jsem se probudila s oranž. fleky na rukou, ale jinak jsem byla příjemně hnědá a vůbec ne oranžová. 
Je potřeba krém nanášet častěji, jelikož když ho přestanete používat, začne se Vám opálení omývat.  Jinak já jsem spokojená a určitě koupím znova, protože jsem nechtěla klasický samoopalovák,  Balea byla pro mě jasnou volbou. 

Hodnocení    9/10 

+ příjemná vůně
+ rychle schne 
+ hydratuje 
+ příjemné hnědé opálení ( vůbec ne oranžové ) 
+  nízká cena 
+  2 typy 
+ postupné opálení 

a spoustu dalšího ! :-)  Akorát mě nějak rychle ubývá, ale to je asi mojí spotřebou. :) 

 Balea number one !  

Přemýšlím o vyzkoušení klasického samoopalováku, neznáte nějaký dobrý ? Nechci být hlavně oranžová ! ;)

8 komentářů:

  1. Na tyhle krémy moc nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se samoopalováků bojím :D. Opálení raději nechám na sluníčku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tento rok přešla k samoopalovacím krémům.Používám Dove a je opravdu vidět,že jsem tmavší.Třeba oproti mé kamarádce,která je úplně bílá.Rozdíl je vidět už za 3dny,ikdyž píší za 5dní.Krásně voní,rychle se vsakuje a je příjemný :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja ho používam, som spokojná ;)

    OdpovědětVymazat
  5. dnes som si ho tiež kúpila, len neviem či ho mám používať denne, alebo len cca dva dni po sebe a potom už nie, ako pri klasickom samoopalováku?

    http://nadkinsvet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se sním mažu každý den po koupání nebo po sprše :-) Když se přestane používat, začne se omývat. Ale klidně bych ho používala např. ob jeden den. Nejspíš podle toho jaké chceš dosáhnout intenzity ''opálení'' :-)

      Já jsem se bohužel kvůli mé suché kůži začala loupat ! ://. takže jsem flekatá, ale to je mimo a s tímto to nemá nic společného.

      Vymazat