06.05.12

Rapid action or crisis .!



Ahoj :-) dneska trošku rychlá akce, jelikož jsem se včera stěhovala do  nového pokojíčku a přebírala jsem i skřín a vyházela půlku věcí ..  a zjistila jsem, že nemám co na sebe! :D  Měla jsem jít s kamarádem nakupovat, ale začalo pršet tak mě do SS odvezl táta a  přetrpěl to tam semnou. Jsem i docela spokojená, ale pořád mi připadá, že skřín je dost pochudlá a prázdná. Což o to, nejsou to poslední nákupy . :-D





Tílek není nikdy dost :) !  Obě kupované v Gatu  a suknička v New Yorkeru. 
Škoda, že ještě neměli jinou barvičku než modrou.  :) 


Nakonec jsem zaskočila i do drogerky pro pár věcí.


Lepší kosmetiku na vlasy než věcičky od Baley neznám :)  Hlavně jsou to výrobky bez silikonů a mě se po tom neelektrizují vlásky. :)
Koupila jsem si 2 kůry, jednu na blond vlasy a druhou na zničené vlasy a šampon na blond vlasy. Ikdyž už moc blondaté vlasy nemám, tak uvidíme co to udělá - nejspíš nic :D.
No a nakonec antibakteriální gel, nesnáším cesty autobusem :D 

A to je z dnešního nakupování asi tak všechno , krom toho,že jsem ještě byla v  Albertu  pro víno a   cigarety mamče. 




Krom toho bych jela někam ''pařit'' a tancovat. Takže následující víkend. :)
19. slaví kamarád narozky .. no a akcí bude dost, snad.  :))





6 komentářů:

  1. a jak já nenávidím balení věcíé z pokoje, včera jsem dobrovolně uklidila celý pokoj+přestěhovala a by byl hezčí!
    a řeknu byla to MAKAČKA! :'DDD
    dálé, ty máš alergii, chudáčku, já bych se asi scvokla! :'F pf...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych chtěla!! ovšem já si musím jaksi počkat :(((

    OdpovědětVymazat
  3. aj ja by som niekde išla, ale nechce sa mi ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to ses měla semnou by taťa toho moc nepochodil jenou sem sním byla a už nikdy víc :D

    OdpovědětVymazat
  5. ja som tiež bola včera nakupovať:) mám opačný problém, preplnenú skriňu a už nemám kde dávať nové veci..:D

    OdpovědětVymazat
  6. Já si udělala jednoho moustache nahoru a černou fixou na textil ho vybarvila. Byla to pořádná piplačka a trvalo mi to hodinu, ale stálo mi to za to.. :)
    Fixu jsme koupily v papírnictví za 15 Kč, ale barvy jsem našla doma. Ale podle mě je seženeš buď v papírnictví, nebo v nějakých výtvarných potřebách :)

    OdpovědětVymazat