24.04.12

Věř, běž a dokážeš !

Jsem po první velkém životním zklamání, ale co  nic není dokonalé. Zítra to bude v pořádku , alespoň v to doufám. Večer jdu s rodiči a prarodiči na večeři  - oslavit narozky. Připadám si asi následovně, na zemi je miliardy a miliardy lidí ... jsme všichni na jednom místě, pak všichni zmizí a nechají mě tam stát samotnou. Nebo já nevim, neumim ten pocit popsat !

Dost... :)  Raego opět nezklamal  !  Písnička skvělá, pozitivní ... dostane tě NAHORU.    Jinak tu budu asi už jen zítra a do konce týdne ne, jede se s kámošema slavit.  Tak tu nejspíš nic nepřibude . ! :)




Svetr : Zara
Kalhoty : New Yorker
Boty : F ( and )  F  
Kabelka : taková školní na učebnice , půjčená  od maminy  :-D :) 


Fotka o něco méně nekvalitní a byla hodně na rychlo, jelikož jsem ráno zase nestíhala. Poslední dobou vubec nemužu vstávat, vstává se mi hrozně bídně  a  než  se naděju  je půl 8  a  čeká na mě odvoz do školy. Takže jsem jak  když mě přejel parní válec, ospalá, upravená neupravená, oblečená neoblečená .  No . 


1 komentář:

  1. pěkný outfit ,no takové špatné vstávání jsem měla minulý týden-hrůza!
    A užij si večeři:),určitě bude něco dobrého

    OdpovědětVymazat