26.04.12

Lookbook 0.4 ( My 15th birthday + A )


Boty : Blink 
Šaty :  Next
Svetr : Gate 







Fotila jsem kočičku, ale k tomu se ješte dostanu níže. :)




Kalhoty : Gate 
Boty : Converse


Dneska  bylo překvapivě hezky, což bylo opravdu fajn. Odpoledne focení s kočičkou .. více fotek ZDE  .  Jinak zítra bych měla mít ještě možnost sem skočit, ještě před tím než odjedu, ale nevím mám mnoho úča.  Večer jsem byla na té zmiňované večeři  k mým 15ctinám. Bylo to moc fajn a hrozně moc jsem se přežrala ! K pití jako přípitek Cinzano, pak nějací frťani a latéčko. K  jídlu nejdřív těstovinový salát s kuřecím masem a pak následoval dort !  Mňam ! Dostala jsem krásnou kytičku ( 15  kytiček ) ♥ Miluji květiny ! :-D :-) . 

Mažu spát, zítra budu totiž jak mrtvola.. a má být u nás  20 ° C !!

Krásný zítřek ♥

7 komentářů:

  1. Krásné!! Hlavně ty boty! :) a všechno nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný! :)) Taky přeju všechno neeej ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow strasne pekne :) !! a vsetko naj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné šaty a všechno nejlepší!!!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš dost dobrej vkus na oblíkání :)
    jinak dodatečně všecko nejlepší :))

    OdpovědětVymazat
  6. :OO Bože ty jsi tak hubená. Nechápu proč hubneš ;) Takovouhle postavu jsem si vždycky přála

    OdpovědětVymazat