22.04.12

I, or who else?

Poslední dobou se to na mě nějak nezvykle kupí, je toho prostě moc. Potřebuji relax a hlavně KLID - prosím.
Nejsem moc v pohodě, a nějak to nejsem já, nebo fakt nevim.  Tyhle večery jsou strašné.

Jsem snad blázen, že se mi střídají nálady jak na kolotoči , záchvaty smíchu , záchvaty brečení, pocit , že je vše v pořádku, nebo naopak pocit, že je všechno tak jak nemá být ? Má to ještě někdo, nebo jsem vážně divná ? 


Krom toho , že jsem se dnes z nudy fotila, jsem si umyla snad všechny botky které mám.  



Všechny zbylé fotky  TADY . 

Momentálně se u mě rozmohla i éra -  mám znova FACEBOOK. ( Ikdyž se tím nerada chlubím) Ale tentokrát to bylo opravdu nevyhnutelné. Zase ho zruším, ale ... když ho mám, tak pokud chcete - tak si mě přidejte , byla bych ráda.  

Jméno : Anička Hlavatá  ( No a kdyby vám to nešlo tak tady je PROFIL )


3 komentáře:

  1. Poslední dobou zažívám to samí.... :/ všechno mě rozhodí... jsem v pohodě... pak zase úplně v háji :( a už mě tohle absolutně nebaví... jinak vypadáš moc sympaticky :)

    OdpovědětVymazat
  2. stává s emi to samí, jinak boty a všechny umýt?
    to bych asi nedávala! :-O
    mám jich asi čtyřicet a to počítám jenom letní a jarní..pppffff.
    jinak, ty fotkyy, nádhera, ta druhá, nevm proč ale připomínáš mi na ní
    Angelino Jolie! :-DD

    OdpovědětVymazat
  3. ne, nejsi divná, já to mám teď taky a furt. je to hrozný. jinak krásný fotky. :)

    OdpovědětVymazat