20.04.12

Call Me Maybe ?!

Líbí se mi více než official . Taková moc pozitivní písnička. A všechno ostatní ... v celém článku. ;)




Né že bych Justina nějak milovala, ale ....   někdy je božskej. ♥ . No nic, dnešek jsem trávila s  kamarádkou. Zase jsem se po dlouhé době tak nějak nasmála. Díky za ní . ♥

Jinak jsem zjistila, že potřebuju hromadu věcí .. takže během Května vyrážím někam na nákupy. Rozdala jsem skříň a nemám nic.  Teda mám toho hromady a spousty, ale nic co by  se mi momentálně nějak moc líbilo. 
Tady máte něco jako... Wishlist. :) 





A

A by anbooze featuring Jil Sander flats



1.  Bundička nebo sáčko ( ale né to klasické )  prostě něco na tento způsob, mám koženkovou bundičku/ kábátek a také se nehodí ke všemu. Takže po něčem podobném se musím mrknout.
2. Bílé kalhoty-  pro mě momentálně nutností , dají se s ní pěkně kombinovat pastelky a neonky.
3. Slaměný klobouček k šatečkám na léto ! :-)
4. Halenky všemožných barev , už jsem měla vyhlédnuté, ale  nějak mi tu halenku prodali :/ :D
5.  Botičky . Hlavně na podpatku v nude barvě hezky lakované, pak balerínky .
6.  Tyhle sukně se mi moc líbí, takže prostě musím vlastnit . ♥


Je toho moc + ještě nějaký botky na sport .. asi adidasky nebo od nike. :)


No a jak se máte ? :) Jaký byl týden ve škole ? :) Co chystáte na víkend. ? :) 

3 komentáře:

  1. nominuji Tě na Versatile Blogger Award:-)
    více informací u mě na blogu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hledáte přivýdělek ke studiu a bylo Vám již 15 let ? Podívejte se na naše stránky a informujte se o atraktivní a časově nenáročné spolupráci s přírodní švédskou kosmetikou Oriflame. :-)

    http://krasna-s-oriflame.cz

    Těším se na Vaši návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké věci,taky jich spoustu potřebuji :D
    A ohledně otázky:Bude mi 14....

    OdpovědětVymazat