20.04.12

and today again ...

"Tajemství spočívá v tom, jak zacházíme s dneškem, ne se zítřkem nebo včerejškem. Dnešek, to je speciální úsek času držící klíč jenž zamyká včerejší noční můry a odemyká zítřejší sny"


Už , aby bylo sakra to léto, letní prázdniny, spoustu tepla, sluníčka... a pěkných dnů.  Momentálně to, na co se těším nejvíce ze všeho.  Až budu mít za sebou základní školu, problémy a starosti. Tak  asi doufám, že se to tím létem nějak vyřeší. Doufám, ale vím, že ne . Jojo, bohužel. Jak se Vy těšíte na prázdniny a léto ? Chystáte se někam ? .  Já bych nejraději odjela na celé 2 měsíce pryč, ale to mi asi neprojde - bohužel ! . Jinak dnes bylo venku moc hezky, docela teploučko. :) 
 Čekala jsem ve městě na maminku a jela jsem s ní do F ( and ) F. Konečně jsem si koupila nějaké normální botičky bez podpatku -  a jo, jsem spokojená. ;) 







Stály jen 199 Kč a měli  ještě bíle s modrými kytičkami, černé, šedivé, takové sv. růžovo- losové. :) Mají i krásné balerínky, plánuji koupit další. :) 




5 komentářů:

  1. Na střední škole přijdou mnohem větší starosti než na základní škole, každopádně se Ti nejspíš dost obrátí život! :-) a hlavně od střední školy ten čas šíleně letí, tak si užívej poslední dnů na základce! :-)))
    Jinak botičky moc hezké, strašně jsem se letos zamilovala do kytkovaného stylu! :-)

    bofmyworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já to vím a zároveň se děsím i toho, ale na druhou stranu se moc těším. :)
      Jojo přemýšlím, že si koupím ješte jedny bíle botky na tento zpusob :)

      Vymazat
  2. ju ty sou fakt pěkny. :) jo taky se mi timhle rokem uzavira zakladni školni dochazka ale zatim se spokojena jak je to tedka, bavi me to, tak jenom musiš prostě stale doufat že zitrek přinese vždycky neco peknyho;)

    OdpovědětVymazat
  3. Sbohem základko, napíšu ti to na rovinu
    nevím teda jak ty, ale já jsem ráda že jsem od tam tud
    vypadla, na střední je to mnohem lepší, ne sice
    tak dokonalý jako high scholl musical, ale je to mnohem lepší
    lidi jsou vyspělejší a učitelé tak nenadržují! :'D
    ps.skvělá píseň
    pps.. králíček je už...

    OdpovědětVymazat