21.04.12

Fashion help aneb potřebuji radu.

Mám strašné dilema ohledně bundy -  poněkud zvláštní co ? . Potřebuji na jaro/léto ještě bundičku, ale nějakou světlou - hlavně né bílou. Nějakou nude, sv.lososovou , pudrovou.  Nic sportovního - spíš elegantního, prostě, aby to šlo kombinovat jak s keckama tak se šteklema.
Vlastním fialovou adidasku , ten koženkový kabátek z Gatu aj.
Představovala bych si něco ... jako je na obrázku ↓


Ann

anbooze featuring a genuine leather jacket

Takže bych ocenila tip, kde bych něco podobného viz. obrázek mohla sehnat.  U nás je jenom Gate, New Yorker, Mustang a Time out. Takže výběr nic moc.



Nejvíce se mi líbí  3. bundička/ sáčko   stojí v přepočtu bajvoko asi  1 150 . Lze objednaz z eshopu ZDE, ale sama nemám s touto stránku zkušenosti ani s velikostmi a nejvím jestli vubec zasílají do ČR. Takže  pro mě by byla přijatelnější variante nějaký kamenný obchod nebo e-shop o kterém víte, že posílá do Čr nebo je český.
Kdyby jste  na nějakou takovou bundičku/ sáčko narazily -  prosím prosím.
Hoďte mi to sem.
Díky :-*


3 komentáře:

  1. Taky bych nějakou potřebovala.Už mám vyhlídnou v krémové barvě :) Mě se nejvíce z těch na obrázku líbí ta předposlední v druhé řadě :) se máš! :( U nás je těžké najít obchod GATE :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se také moc líbí, akorát ... v přepočtu stojí něco kolem 40 tisíc :/ :D No u nás Gate je, ale jako jeden z mnoha málo obchodů tady. :/ :)

      Vymazat
  2. Krásný jsou :) Moje mamka má podobnou .. takovou koženou, ale nevím kde ji koupila :/

    OdpovědětVymazat