02.09.12

back together..

Naprosto skvělá písnička !!!
-----------------------------------------------------------------------------------------
..... jak jste si užili víkend ? Já až na páteční nevolnost, stres a těžkou depresi  docela dobře. Viděla jsem jsem spoustu ..už.. bývalých spolužáků. Zítra odjíždím a vůbec se mi  nikam nechce. Raději by jsem byla doma, nebo ve škole . Ne na adaptáku.  Akorát  balím,  včera jsem byla nakupovat. Takové ty sportovní věci .   Rozhodla jsem se , že přednastavím pár článků, když už jsem zjistila jak se to dělá. :-D . 

4 komentáře:

  1. depresi mám momentálně taky,jím nízkotučné bonbóny bez cukru a přemýšlím co si vzít zítra na sebe,debilní den dneska!
    A super song!Já teď poslouchám Lanu del Rey...

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně jsem si uvědomila, že léto je fuč a přichází studený podzim, ale i ten je fajn :)
    A ráda bych tě pozvala k sobě na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Pesnička je super :) ... vikend bol tiež celkom v pohode .... Ach no prazky už skončili to dosť nasere :/ :D a tak čo prežijeme dáko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Písnička je dobrá :D a ten klip je zvláštní :D

    OdpovědětVymazat