30.08.12

Poslední prázdninový víkend..

a na mě z toho dopadá těžká deprese. Dobře, tak možná to v sobě trošku dusím, ale takhle děsně mi ještě nebylo. Ani nevím, z čeho mám strach, měla by jsem se těšit. Prázdniny byli i možná fajn, jenže je tu nový školní rok, nová škola a  dost lidí, u kterých jsem ráda, že jsem je přes prázdniny nevídala.
Až  ted chápu, jak moc jsem byla  pitomá. Jo, člověk  někdy svých rozhodnutí muže litovat. Já lituji a moc, že jsem nešla na školu do Prahy, když jsem měla tu možnost.  Dost negativity. Mám před sebou poslední víkend, který si hodlám před školou užít. Hned v pondělí odjíždím na adapták, takže  tu týden nebudu, pak se vrátím a začnu se blogu zase věnovat.



Tak mi držte palce, aby jsem o víkendu dopadla v mezích slušnosti :-D.
Zatím se mějte! :-))))



8 komentářů:

  1. :D Bohužel poslední.... -.- Držím ti teda ty palečky :D
    Já se v tom blogspotu ještě orientuju a zatím teda nic moc :DDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  2. Nový rok = nový začátek a příležitosti : )

    OdpovědětVymazat
  3. ahooj ale joo mám se úžasně a prázdniny byly úžasný jen škoda že tak rychle utekly . A začne poslední rok na základce .

    OdpovědětVymazat
  4. bohužel,poslední...ach jo jak těžko se mi to říká že je poslední...
    Tak si ho všichni aspoň užijme!!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Uži si to moc ;-) Také se docela bojím jít opět do školy :(

    OdpovědětVymazat
  6. Moje prázdniny byly na nic, a neuvěříš, ale já se do školy docela těšim - na lidi, který jsem dlouhý 2 měsíce neviděla a už z toho bláznim. Ale to stávání, učitelé, celá škola.... Už chci vyjít z devítky a vypadnout z týhle blbý školy s debilama a zasedlejma učitelama... :/ Naštěstí se to blíží(jdu do 8).
    Přeju ti, abys to v nový škole zvládala (jdeš na střední, ne? :)). A poslední víkend si naplno užij! :)

    OdpovědětVymazat