19.07.12

New in .. July ( part 2 )


Máme tu druhou část z New in.  Nemám nafoceno opět vše a omlouvám se i za kvalitu, ale foťák jsem nechala na chatě. :-) .


1 košile - Gate
2 košile - Bershka ( od Mamky ) 




Dneska mi dorazila voňavka od Avonu a voní super.
Od babičky jsem dostala kytičku, je fakt zajímavá.
Miluju takové neobvyklé kytičky :-D 


Aa dneska  mi přišly tepláčky od Mamky. :-)) 


V Gatu jsem kupovala ještě žabky za  29 ,-  a podkolenky za 28 ,- .
Nemám vyfoceno, bohůžel. :-D
Jaké je u vás počasí ? U nás dneska bylo   horko :/  


























5 komentářů:

  1. líbí se mi ta druhá košile a kytička))
    a jinak se máte, e bylo teplo, u nás je celej týden hnusně, zima:( :D

    OdpovědětVymazat
  2. ta kytička je hezká :)
    P.S je u mě takový malý roztřídění,nic důležitýho tak se jenom jukni

    OdpovědětVymazat
  3. Jé hezké!! :)
    U nás ted prší,ale bylo celkem hezky :) hlavně v pátek :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné veci a tá kvetinka vyzerá zaujímavo. :-)

    OdpovědětVymazat