17.07.12

New in ... July ( part. 1 ) ..

Zdravím, tak tu máme new in. Část první proto, že zbytek věcí buď nemám u sebe , nebo se to zrovna pere atd. Omlouvám se předem za kvalitu, jelikož u sebe nemám foťák a  ten na mobilu 2mpx. nic moc. :-D .  Včera večír jsem se už naštvala, vzala nůžky a ostřihala ty zničené vlasy. Ofinu jsem šmikla asi o 10 cm :D  . Teď chytám nerva z toho, že mi to nejde dát za ucho, všude mi to trčí. Konečky jsem vzala tak o 2 cm.  Ale jo, udělala jsem to pro své vlasy. :-) .  Motoškolu flákám, ale  myslela jsem si, že budu mít řidičák už  o prázdninách, jenže se zase rozhodlo, že budu dělat na 125 ... a to mužu mít až v dubnu. Takže změny změny. :/ . Jinak počasí je tady u nás celkem na prd, buď je hrozné horko a nebo prší a fučí vítr.  Jo. Ohromné, fakt že jo, ale myslím, že i minulý rok v červenci to tak bylo.  Snad srpen bude lepší. (:  ...


Silver Shampoon..  - zbláznila jsem se, a zase jsem chtěla zesvětlovat
vlasy :D No trošku to pomohlo,ale nic moc. Nechat jsem to tam musela
snad asi 30 minut a vlasy to totálně vysuší. ! Stál tuším nějak  80 Kč. ;) .
Vlasová voda Luna  ( Kopřivová ) - četla jsem hodně recenzí  na to,že
je vážně dobrá,  mají víc typů.  Cena  cca 25 Kč , kupováno v Hypernově. 





Elf. 
Miss Sporty 
Labello -    proti sluníčku :-) 
A tu lebku jsem dostala od kamarádky :) 

Taštička je od Oriflamu. 
Naušničky z Gatu. 


 1 . Košile Time out 
2. Košile ( DIY ) 



 Kalhoty kupovány dnes  s Mamčou :))) ( Gate )  + Kytička do vlasů. )) 



....................................................................................



Zbytek věcí pak nafotím :-)) .  Ve čtvrtek mi má dorazit Avon :)))   Během týdne tepláky ..:)) 




9 komentářů:

  1. Woow hezké věci :ú to Labello proti sluníčku chci taky musím sE PO něm kouknout :D :) a ta taštička je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tu vodu a šampón mám taky(teda šampón je mamky)a krásné věci jsi si koupila:-).U nás je taky hnusný počasí

    OdpovědětVymazat
  3. strašne sa mi páčia nohavice a tá lebka!!<3

    OdpovědětVymazat
  4. u nás je teď hnusně a zima! -.-
    ta lebka je super, nemají ji v hm ? a jinak vlasy dorostou! :D) (taky bych si mohla zastřihnout konečky:/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají Mají :-))) Je z Hmka :-)))
      No mě právě rostou strašně pomalu :D :(

      Vymazat
  5. Ty věci jsou super! :D
    U nás furt prší nebo je zataženo :/

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní věci, hlavně ty kalhoty! :)

    OdpovědětVymazat