15.05.12

Time out shopping

 WEBOVKY - E-SHOP
Dneska jsem Maminečku dotáhla do Time outu :-) Krom nové kolekce mají i docela velké slevy :D Všude barvičky :-)  Ještě, že TO  neni  nic podobného jako New Yorker, celkem kvalitní kousky, které mají nápad, jsou originální a nemívá to u nás celé město .  Vybrala bych si tam takových věcí, ale dneska jsem si mohla odnest bohužel jen jednu :/ :D  Prý jsem poslední dva měsíce nakupovala dost :( .





 Láska na první pohled :-D

Na fotce není vidět jeho fialková barvička . :/.  Je takový lehčí, akorát na léto a byl slevněn o - 50 %.


Měli tam super oblečení, tak jestli sháníte hezké oblečení na jaro/ léto a máte ve měste TO, tak tam určitě skočte :-) 

5 komentářů:

  1. v Time Outu májí fakt hezký věci taky jsem tam byla,a to sako který jsi si koupila je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé ten je nádhernej:) asi se tam stavím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty mede" nádherné! Taky jsem chtěla takovýhle kabátek.Ve Futuru ted otevřeli 42 nových obchůdu,takže musíme jet co nejdřív :D

    OdpovědětVymazat
  4. :'D krása, no jj tenhle měsíc je čas utrácení
    já jsem si včera kopila boží triko ve slevě jen za 99,-
    a potom z lindexu nádherný punčocháče, takový modrý z puntíkama+ vintage halenku hm.. .'D
    a ten kabátek, když tak o tom přemýšlím hodil by se mi
    určitě k tomu triku a punčochám, kruci.. :'DD

    OdpovědětVymazat