15.05.12

Elf Kosmetika

Na kosmetiku od Elf jsem narazila náhodou na jedné webovce a  dost mě zaujala , především kvůli nízkým cenám a dobrým recenzím.   Chvíli jsem váhala zda-li si kosmetiku objednat a dneska  se chystám zaplatit a do konce týdne ji snad budu mít doma.  Ceny se pohybují od 29 kč - snad max. 300 ,- u dekorativní kosmetiky. Mají spoustu pomůcek, štětce, zrcátka, kosmetické  taštičky  a další praktické věci.  Podívejte se sami !
http://elfkosmetika.cz






Já jsem si objednala . :-)


Rozjasnující tuhý pudr 


Odstín : Honey
Cena :  39 Kč



Přirozená tvářenka 

Odstín : Bronzed 
Cena : 39 kč

Multifunkční líčidlo v tyčince 

Odstín : Spotlight
Cena : 39 Kč



Prodlužující řasenka 

Odstín : Černá 
Cena 39 kč 

Rozjasnující oční stíny-4 barvy

Odstín :  nymph dreams
cena : 39 kč 

Odstín je jiný než na tomto obrázku, nenašla jsem ten stejný odstín jaký jsem si objednala.
 Viz. TADY


 Takže 5 věcí za necelé  dvě stovky, což je super. Věcičky jsou menší a levné, takže i kdyby nebyly tak dobré, alespon mi nebude líto vyhozených peněz. 


Už se těším až to budu mít doma :-D ! 



3 komentáře:

  1. Ahoj,prvně bych se chtěla omluvit že jsem blog zrušila aniž bych dala vědět.Nic méně založila jsem si nový a byla bych ráda kdyby jsme se navštěvovali i nadále.Adresa mého nového blogu:http://fashionorlife.blogspot.com/
    Nathali

    OdpovědětVymazat
  2. dobré ceny majú tých výrobkov :) a mám ťa aj ja zapísanú :)

    OdpovědětVymazat