09.09.12

Přestěhování ...

 ... rozhodla jsem se, že přestěhuju blog. Udělám nový.  Kdo bude chtít, hodím sem pak novou adresu.  :-))

11 komentářů:

  1. Poprosím určitě ji sem dej!! :) Mám hrozně ráda tvůj blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vždyť to tu máš pěkný :) Budeš tam mít všechny články od tud nebo bude úplně nový?

    OdpovědětVymazat
  3. já chcii adresu, napiš na facebook, jaká to bude ♥:-)

    nikoleta.* http://honey-perfect.blog.cz/ :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych taky adresu strašně ráda věděla! :)

    OdpovědětVymazat
  5. já adresu určitě chci kdyžtak mi jí prosím pošli na e-mail:nathali6@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  6. "žežiši"..já chci určitě tu novou adresu,jéj jsem tak zvědavá! :'))

    OdpovědětVymazat
  7. wtf ta bílá huba na fotce ? bože, bože, hrůůza

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat