09.07.12

My summer T. Shirts ( Diy ) .. and hot news


Zdravím, krom dalšího zkaženého víkendu a patlání se s posledníma tríčama na léto - nic. Zítra jdu vyzvednout z pošty balíček s kosmetikou od Elfu. Udala jsem konečně overal od Time outu, tak mě to aspon těší. Víkend byl opět nic moc.  Tak to vidím tak, že mi prázdniny začnou až v září a to jedu na adapťák a začíná škola, takže zase nic. (: .... 



7 komentářů:

  1. jo je to dobrý a strašně zajímavý =))

    OdpovědětVymazat
  2. JEEEEEEEEE JÁ TY TRIČKA CHCI! :-O

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní trika! :)
    Nesmutni.. třeba se něco objeví a budou to super prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný trička a snad si přeci jen prázdniny užiješ ještě víc jak měsíc :)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Trička jsou nádherná, neprodáš? :) Ale mně by neslušely...

    OdpovědětVymazat
  6. pěkná jsou! :)
    To mě mrzí :( neboj třeba bude líp! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahooj Sbé :)
    Ráda bych tě informovala o soutěži,která ted probíhá do 10.8.2012.Jde o to,že každý den v 20:19 přibude nějaký zpěvák/zpěvačka/skupina a napsat její písničku.Je na tobě jestli zvolíš nejznámější a nebo napíšeš méně známou.Víc si přečti na blogu :)
    Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat