05.07.12

miss sporty Studio LASH 3D VOLUMYTHIC mascara

 Z Internetu  ... 

Je načase povznést řasy na zcela novou magickou úroveň, která je jako vystřižená z pohádkové knížky. Nanášení této řasenky je jako mávnutí kouzelného proutku – okamžitě získáš nádherný objem a fantastické řasy. Stačí nanést a čekat, co se stane. Brzy budou všichni kluci ohromeni tvým kouzlem.

Nejlepší kosmetické produkty jsou ty, díky nimž vypadáš neuvěřitelně, jinak, výjimečně… ale nikdo nemůže přijít na to, proč. Zapomeň na všechno, co víš o řasenkách. Studio Lash Volumythic od miss sporty je něco naprosto pohádkového a magického. Jediným limitem je tvoje představivost.
Část tajemství je skryta v kartáčku. Speciálně zakřivený silikonový kartáček fantasticky oddělí každou řasu a dodá jí přesnou dávku černé. S řasenkou Studio Lash Volumythic si vykouzlíš ten nejvíc cool vzhled, jaký jsi kdy chtěla.

Složení řasenky Studio Lash Volumythic je opravdu high-tech. Nejdůležitější je objem! Každá řasa je naprosto 3D, černá ještě nikdy nebyla tak černá. Tvoje řasy budou vypadat nádhěrně z jakéhokoli úhlu pohledu. Špičkové řasy dokonale zabalené v sexy černé. Vždy oddělené a bez žmolků, jednoduše cool!


Podle mého to trochu s dokonalostí přepískli... 




Tak moc veliký zázrak to není, běžná obyčejná řasenka, která je v celku na  69 Kč vyhovující. ! Žádný extra  3D efekt je  snad nemožně čekat a pokud ano, byli by jste v celku naivní .D  

Já osobně nenašla řasenku, která by mi na  100 % vyhovovala, všechny mi přijdou na jedno brdo. 

Nemáte tip, která je v celku docela i možná SLUŠNÁ ? 

8 komentářů:

  1. Ty reklamy už mě vážně štvou... Sama teď hledám nějakou řasenku, která mi bude vyhovovat. Jednou byla máma v Avonu a koupila řasenku pro babičku k narozeninám, ale já jsem si jí zkusila a zabavila... Avon nemám nijak ráda, ale tahle řasenka je fakt super! Ale už mi dochází a já bych chtěla zkusit něco nového... :) Je to AVON Supercurlacious.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a jednu řasenku od Miss Sporty mám - Instant Volume. Okamžitě mi slepila řasy... Jinak tu od Avonu můžu doporučit a má super štěteček :)

      Vymazat
  2. Od esence jsou dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  3. ajaj jako já chci taky nějakou novouřasenku, ale fakt jsem taky zatim nikdy nenarazila na nějakou super..vlastne jednou jo ale to byla myslim limitovana edice..takze super no (smula) ..ale na fotce tvoje rasy vypadaji pekne,tak to asi zas nebude tak strasny ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky, jak jsi mi psala ten poslední komentář na blog..
    Vůbec o tom nevím. Pošleš mi na ten facebook prosím odkaz?

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju strašně moc :D :))
    A máš boží blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ale tak docela dobré :)
    Já vždycky hledám řasenku,která mi prodlouží řasy a zhustší je.Nejlepší co jsem měla byla od Oriflame,ale ted jsem našla ještě lepší od Gabrielly Salvete prý voděodolná to sice není,ale řasy prodlouží dokonale! :) Jinak jakože jsem maniak na řasenky,pořád zkouším :) Zatím se mi nestalo,že bych se zasekla a řekla si wow už si budu kupovat jen tuhle! :)

    OdpovědětVymazat
  7. božee.. jde videt že si ty řasy neumíš ani namalovat :D holka,více je nekdy mene ..ok?

    OdpovědětVymazat