01.06.12

DIY: Hair flower


  Ahoj ! :)  



O kytičku jsem se pokoušela asi necelou hodinu, není to nic těžkého, ale můžete mě omluvit , jelikož tohle byla moje první a taky tomu trochu odpovídá :D  Chce to asi jen trochu praxe, ale řekla bych, že to vypadá v celku fajn :)



1. Připravte si  látku, z které chcete kytičku mít,  obyčejnou tužku nebo propisku, jehlu, nit , pinetku ,  nějaké korálky, nůžky a něco kulatého podle čeho obkreslíte kruh ( já zvolila lepenku :-D )








2.  Na látku si obkreslete  kolečka, podle toho jak moc chcete mít kytičku hustou, já jich udělala 8. Pak vystřiháte .




3.  Všechny kolečka přeložíme na půlku a ještě jednou na půlku  ;)


4.  Vezmeme si jehlu a nit, a spodek přeložené látky  přišijeme k sobě a napojíme další.  Viz foto .

  Do prostředka  podle své volby  můžete přišít korálek ( já zvolila červený )   a zespoda   přišijete  pinetku .. to jsem raději nefotila, jelikož   jsem moc nevěděla jak to přišít, aby to vypadalo normálně - možná by to chtělo tavící pistol a přišít to, aby to bylo více na pevno.



 To je vše :))  ...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Užijte si víkend, já dnes nešla opět do školy, ale  zase na druhou stranu musím uklízet ,  umyla jsem koupelny a ted mě čeká ješte  vygruntovat muj pokoj a  vyluxovat.  Pak sbalit věci a pjéšo do města, nakoupit pár věcí a  frrr....  :)) Ozvu se asi nejspíš až v neděli. !! Mějte se ;))) 


7 komentářů: