27.05.12

catch me, if for you I something mean ..

Tak jak jste si užili víkend ? Já v celku docela dobře, ale tak mohlo to být i lepší ! Byla jsem po skoro půl roce za Krýšou <<<  a  dal mi pěkně zabrat hajzlík jeden 4x mě sejmul . ! Ale je to to nejduležitější co mám, ikdyž mě někdy pěkně ŠTVE !!. Užranec buřtíkatej línej. :)  Dnes jsem byla na fotbale a ted už jsem konečně doma, šíleně utahaná , ale  je mi celkem fajn :-) .  Bylo krááásný počasí, hezky teplounko  akorát bych vymazala alergii, protože jsem prosmrkala celou sobotu kvuli alerg. rýmě a ted mám odřený rypák. ://. dneska to bylo v celku pohoda, jelikož jsem byla naládovaná práškama na alerg. . :)  >>>





V týdnu mi mamka přivezla sukýnku z lídlu, je hezounká ikdyž je mi trošku větší :)) .
A v sobotu mi kamarádka přinesla ten Oriflame. Stíny jsou krásné až se mi nechce je použít, vonavcička krásně voní a houbičky k nezaplacení ! A byla jsem dneska ještě s Maminkou v DM tak jsem si koupila nový šampon, jak jinak než od Baley , masku a sprcháč( nádherně voníí ) !!

                                         








5 komentářů:

  1. Stíny vypadají moc hezky. I sukně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty stíny O_o úžasný:-)) tyhle šampony používám taky, tak krásně voníí <33 sukýnka je nádherná:)) já si víkend moc neužila, mám cosi s tím uchem, takže sem byla doma.. :-X
    jinak jsi vážně nádherná, tafotka v menu je úplně umělecká!:-D:-*
    měj se kráaně:*

    OdpovědětVymazat
  3. tie tiene sú krásne aj ja som si ich objednala ;)

    OdpovědětVymazat
  4. ryma, nic nerikej, mam ji uz asi tyden! >< .DD
    ta sukne je roztomila :3 kyticky ))
    a ten kiwi sprchac mam , voni fakt bozoucky)

    OdpovědětVymazat