11.05.12

Balea More Blond ( spray )



Nová řada pro blondýnky. V DM jsem narazila na tento zesvětlovací sprej, obsahuje  několik % peroxidu, ale kolik přesně to si už nepamatuji. Mělo by to být něco na způsob  jako je sprej od Frieada .  Měl by po 3 - 5 použití zesvětlit ( blonďaté )  vlasy.  Projela jsem hromadu recenzí, někdo si sprej vychvaluje  a někdo naopak. Mě dost zaujal a v nejbližší době  zajdu do DM a uvidím. Při nejhorším vyhodím jen 70 Kč, což není tak hrozné. Doma mám z této řady jen šampon a prozatím jsem spokojená, vlasy mi nějak extra nevysušuje a příjemně voní. :-)


Nemáte nějaké zkušenosti s tím sprejem ? :-)

4 komentáře:

  1. mám baleríny a kabelku s kytičkami =)) s tímhle zkušenost nemám

    OdpovědětVymazat
  2. mám baleríny a kabelku s kytičkami =)) s tímhle zkušenost nemám

    OdpovědětVymazat
  3. aha tak už jenom protože sem brunetka tak je mi to k ničemu :P ale nadruhou stranu používám kondicionér pro blondynky :D a ten dava mym vlasum lesk :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi ho vyzkouším. Mám špinavý blond a vlasy bych chtěla mít trochu světlejší... :)

    OdpovědětVymazat