10.04.12

Lookbook 0.1

Takže tu máte to,  v čem jsem dneska lítala celý den. Ráno z počátku pršelo, tak jsem si do kabelky raději ještě přihodila deštník ( né do té oranžové,  měla jsem sebou ješte černou na účo.).

Oranžové  Šaty: New Yorker
Tm. modrý kabátek : obchod Mustang
Kabelka : NY
Boty : NY




 Více informací .... 



Omlouvám se, neměl mě kdo vyfotit takhle po ránu. Musela jsem se cvaknout sama. Dneska trošku  v reálu, vyšla jsem bez linek na očích.  Jinak fotky jsou poněkud ''na rychlo '' a děs :D.  
Dnes jsem dostala úžasné šatičky od mé kamarádky z Nextu. / vel. S. ( Viz foto ) Je na mě moc hodná. 




6 komentářů:

  1. ta poslední fotka se mi hrozně líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jsi nádherná!! :-* to oblečení.. úžasné O_o hlavně ty poslední šatičky jsou nádherné, děsně ti sluší. :))
    ¨-- to doufám. :(♥

    OdpovědětVymazat
  3. kRÁSNÝ A HROZNĚ TI TO SLUŠÍ!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty oranžové šaty mám taky,tobě mimochodem moc sluší:)
    A taky se ponejvíc fotím sama,někdy využiju samospoušť a jindy musím prosit bráchy :D
    a ta kabelka♥

    OdpovědětVymazat