06.04.12

I use : Dermacol COMPACT POWDER

Info z Dermacolu. 















Source ←

Kompaktní pudr s dekorativním reliéfem krajky podtrhne přirozenou krásu tváře. Ultra lehká textura perfektně přilne k pleti a zůstane nezměněna po dlouhé hodiny. Po nanesení vytvoří na pleti sametový matující povrch, jemný na dotek. Obsahuje vitamin E, který má antioxidační účinky. Se svěží ovocnou parfemací.





    ( 4 )

Cena : 89  Kč.


MOJE RECENZE 

Vyzkoušela už jsem hodně pudrů, ale žádný nebyl tak zdaleka dobrý jako tento.  Používám odstín č. 4, který mi sedí nejvíce. Pudr krásně matuje a vydrží bez problému celý den ( a to, i když nemám make - up ) . Zakreje spoustu nedokonalostí a krásně voní . Cena je  skvělá. Původně jsem od pudru nečekala mnoho, kvůli jeho nízké ceně, ale překvapil.  Používá ho i pár mých kamarádek a jsou spokojeny také. 

Dávám * * * * * . 

+  krásně voní 
+  matuje, kreje 
+  dekorace - krajka 
+  výdrž 


-  samotný pudr, bez labutěnky ( u většiny pudrů naleznete ) 



1 komentář:

  1. wow! :) Já ted mám pudr od Essence,ale nic moc :) Až dojde určitě si koupím tento!!:)
    PS:Moc ráda spřátelím!! :) Tak si mě zapiš! :)

    OdpovědětVymazat